Download Freewww.bigtheme.net/joomla Joomla Templates Responsive

Logotip

Slavia Logo (1895 – 1905)

Bicikli i motocikli proizvodili su se u Mlada Boleslav pod brandom Slavije. Logo je bio baziran na točku sa listovima limuna (limete), koji su bili simbol slavenskog naroda. Imena osnivača kompanije (Laurin & Klement) naknadno su dodani, i na kraju su postali glavni motiv za novi logo.

L&K Logo (1905-1925)

Dizajn loga L&K bio je pod uticaj secesije, tj. umjetničkog stila s početka 20-og stoljeća. Inicijali dvojice osnivača kompanije (vjerovatno u vezi s imenom Laurin ili lovor, latinski laurus nobilis), okruženi lovorikom u obliku vijenca, koji asocira na antičke pobjedinike. Lovorika je možda naslutila uspjeh L&K.

Škoda Logo (1926-1933)

Automobili su se proizvodili u Mlada Boleslav pod markom Škoda od 1926. Iako je se ime branda u potpunosti promijenilo, oblik loga novog proizvoda pokazuje nastavak tradicije. Škoda logo ima novi, ovalni oblik, ali je i dalje ime branda dominantan element u centru i okružen je lovorikom.

Škoda Logo (1926-1990)

Logo s poznatom strijelicom s krilima prvi put je korišten godine 1926. Njegovo porijeklo je misteriozno, autor ideje (koji je nosio šešir sa perima na glavi) trebao je postati komercijalni direktor Škode, Plzeň T. Maglič. Plavo-bijeli kružni logo, koji je kreirao i dovršio, strijelica sa krilima u stilu zupčanika, trenutno se koristi na nekim Škoda originalnim dijelovima kao što su prozorska stakla i blokovi motora.

Škoda Logo (1999-2011)

Iako Škoda logo vrijedi kao najoriginalniji i stilski usavršen, njegov autor još nije poznat. Logo u bojama crne i zelene, koji se koristi od 1994. godine, Škoda brandu daje određeni stupanj originalnosti, tako crna boja simbolizira stogodišnju tradiciju, a zelena simbolizira ekološku proizvodnju.

ŠKODA Logo (od 2011)

Pod sloganom „The New Power of ŠKODA”, ŠKODA je 2011-te na međunarodnom auto sajmu u Ženevi prezentirala ključne elemente svog novog korporativnog dizajna koje odlikuju jedinstvene osobine osvježenosti i preciznosti. Tradicionalni logo sa položenom strijelom sada sadrži novi spektar boja kako bi izgledao unikatno i precizno kao nikada od sada. Najvažnije promjene odnose se na glavni dio loga, položenu strijelu, koja je u novom dizajnu puno veća i uočljivija. Krug oko strijele je promijenjen i sada umjesto „prirodno zelene“ boje sadrži jedinstvenu osvježavajuću „ŠKODA Green“ boju. Rubni dijelovi su posebno naglašeni i sada su kromirane boje.

 

Slavia Logo (1895 – 1905)

Bicikli i motocikli proizvodili su se u Mlada Boleslav pod brandom Slavije. Logo je bio baziran na točku sa listovima limuna (limete), koji su bili simbol slavenskog naroda. Imena osnivača kompanije (Laurin & Klement) naknadno su dodani, i na kraju su postali glavni motiv za novi logo.

L&K Logo (1905-1925)

Dizajn loga L&K bio je pod uticaj secesije, tj. umjetničkog stila s početka 20-og stoljeća. Inicijali dvojice osnivača kompanije (vjerovatno u vezi s imenom Laurin ili lovor, latinski laurus nobilis), okruženi lovorikom u obliku vijenca, koji asocira na antičke pobjedinike. Lovorika je možda naslutila uspjeh L&K.

Škoda Logo (1926-1933)

Automobili su se proizvodili u Mlada Boleslav pod markom Škoda od 1926. Iako je se ime branda u potpunosti promijenilo, oblik loga novog proizvoda pokazuje nastavak tradicije. Škoda logo ima novi, ovalni oblik, ali je i dalje ime branda dominantan element u centru i okružen je lovorikom.

Škoda Logo (1926-1990)

Logo s poznatom strijelicom s krilima prvi put je korišten godine 1926. Njegovo porijeklo je misteriozno, autor ideje (koji je nosio šešir sa perima na glavi) trebao je postati komercijalni direktor Škode, Plzeň T. Maglič. Plavo-bijeli kružni logo, koji je kreirao i dovršio, strijelica sa krilima u stilu zupčanika, trenutno se koristi na nekim Škoda originalnim dijelovima kao što su prozorska stakla i blokovi motora.

Škoda Logo (1999-2011)

Iako Škoda logo vrijedi kao najoriginalniji i stilski usavršen, njegov autor još nije poznat. Logo u bojama crne i zelene, koji se koristi od 1994. godine, Škoda brandu daje određeni stupanj originalnosti, tako crna boja simbolizira stogodišnju tradiciju, a zelena simbolizira ekološku proizvodnju.

ŠKODA Logo (od 2011)

Pod sloganom „The New Power of ŠKODA”, ŠKODA je 2011-te na međunarodnom auto sajmu u Ženevi prezentirala ključne elemente svog novog korporativnog dizajna koje odlikuju jedinstvene osobine osvježenosti i preciznosti. Tradicionalni logo sa položenom strijelom sada sadrži novi spektar boja kako bi izgledao unikatno i precizno kao nikada od sada. Najvažnije promjene odnose se na glavni dio loga, položenu strijelu, koja je u novom dizajnu puno veća i uočljivija. Krug oko strijele je promijenjen i sada umjesto „prirodno zelene“ boje sadrži jedinstvenu osvježavajuću „ŠKODA Green“ boju. Rubni dijelovi su posebno naglašeni i sada su kromirane boje.